Experiències

BEQUES ERASMUS+ CURS 2021 - 2022

BECA ERASMUS+ DE DUES ALUMNES DEL CICLE DE JOIERIA

Marlén Pons Usón i Inés Solà García són dues alumnes del Cicle de Grau Mitjà de Joieria Artística que enguany han gaudit d’una beca de mobilitat dins el programa europeu Erasmus+ per a realitzar pràctiques a països de la comunitat europea.

Aquestes mobilitats han estat finançades pel projecte Erasmus+ EuroFP BalearsV, coordinat per la Conselleria d'Educació i Formació Professional.

El programa Erasmus+ té com a objectiu una presa de contacte amb el món laboral en l’àmbit europeu on l’alumne pot contrastar i completar els coneixements adquirits al Centre Educatiu amb la realitat laboral i empresarial del país d’acollida.

Marlén es va desplaçar a la ciutat de Pistoia a Itàlia, al Centre Servizi Orafi, on va poder treballar amb interessant tecnologia per a l’elaboració de joieria.

Marlén destaca l'oportunitat d'haver pogut treballar amb mitjans tecnològics amb els quals, d'una altra manera, no hauria pogut disposar.

Inés s’ha desplaçat a la ciutat de Londres on va realitzar les seves pràctiques als tallers de Joieria de Kelvin J. Birk i Katrin Spranger que a més dirigeixen l’Academy of Comtemporary Jewellery K2 de Londres.

Inés diu que l'experiència val molt la pena, es va trobar amb moltes i molt especials vivències aquests dies que de segur no seràn fàcils d’oblidar.

Ambdues es van mostrar molt satisfetes i van trobar molt enriquidora l’experiència, tant pels coneixements adquirits durant la seva estada com pel fet de viatjar i conèixer altre país. També es van trobar molt a gust amb els membres de les empreses i companys de feina.

“El proyecto 2019-1-ES01-KA102-063739 EuroFP Balears V está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta nota de prensa es responsabilidad exclusiva de l’Escola d’Art de Menorca y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida"

Luisa Nicolás

Coordinadora Erasmus+

BECA ERASMUS+ D'UN ALUMNE D'APGI DE L'ESCOLA D'ART DE MENORCA

Toni Jimenez Fuguet és un alumne del Cicle de Grau Mitjà d'Assistència al Producte Gràfic Imprès (APGI) de l’Escola d'Art de Menorca que enguany ha gaudit d'una beca de mobilitat dins el programa europeu Erasmus+ per a realitzar pràctiques a països de la comunitat europea.

Aquesta mobilitat ha estat finançada pel projecte Erasmus+ EuroFP BalearsV, coordinat per la Conselleria d'Educació i Formació Professional..

El programa Erasmus+ té com a objectiu una presa de contacte amb el món laboral en l'àmbit europeu on l’alumne pot contrastar i completar els coneixements adquirits al Centre Educatiu amb la realitat laboral i empresarial del país d'acollida.

En aquest cas, Toni s’ha desplaçat a Polònia, a la ciutat de Wroclaw, on ha realitzat tasques relacionades amb allò que va estudiar a l’Escola d’Art, a una empresa de marketing digital i SEO durant tres setmanes.

Toni es va mostrar molt satisfet i va trobar molt enriquidora l’experiència, tant pels coneixements adquirits durant la seva estada com pel fet de viatjar i conèixer altre país.

S’ha trobat molt a gust amb els seus companys de feina a l'empresa i també va conèixer altres estudiants en pràctiques d’Erasmus.

Al seu parer l'experiència val molt la pena i s'emporta un record molt especial d'aquests dies.

Amb aquesta experiència Toni ha completat el seu període de pràctiques formatives després de finalitzar els dos cursos del Cicle Formatiu d’APGI.

UNA ALUMNA D'APGI DE L’ESCOLA D'ART DE MENORCA HA FET UN ERASMUS+ AQUEST ESTIU

Carla Domínguez Baquero és una alumna del Cicle de Grau Mitjà d'Assistència al Producte Gràfic Imprès (APGI) de l’Escola d'Art de Menorca que aquest estiu ha gaudit d'una beca de mobilitat dins el programa europeu Erasmus+ per a realitzar pràctiques a països de la comunitat europea.

Aquesta mobilitat ha estat finançada pel projecte Erasmus+ EuroFP Balears V, coordinat per la Conselleria d'Educació i Formació Professional.

El programa Erasmus+ té com a objectiu una presa de contacte amb el món laboral en l'àmbit europeu on l’alumna pot contrastar i completar els coneixements adquirits al Centre Educatiu amb la realitat laboral i empresarial del país d'acollida.

En aquest cas, Carla es va desplaçar a Itàlia, a la ciutat de Vicenza, on va realitzar tasques relacionades amb allò que va estudiar a l’Escola d’Art, a una empresa de marketing i publicitat durant quatre setmanes.

Carla es va mostrar molt satisfeta i va trobar molt enriquidora l’experiència, tant pels coneixements adquirits durant la seva estada com pel fet de viatjar i conèixer altre país.